emmylovisa

Paris i bilder


På marknaden i La Ferté Alais





Utanför Louvren
Innanför Louvren träffa vi på Mona!
Bestämde mig en morgon att skaffa mig en Parislugg, och jag ser nu den behöver finslipas..

Notre Dame
Fick tillslut ta min efterlängtade turistbild !
Eiffeltornet Aka "Parise-tornet" som jag alltid trott att det hetat av någon konstig anledning

Triumfbågen

Janne styrde upp nyårs-outfiten

Kompisaaaar mamma o Carina

Bror & mor

"Parise-tornet" helt i choklad

Moulin Rouge

Stackarn som hamnade i klistret

Sacré Coeur

Inne på top notch gallerian. Kan också meddela att jag klev i hundbajs innan jag skulle strosa runt
bland Louis Vuitton och Dior, skitkul

Inspirations-pynt till nästa år ?

 
 
#1 - Gun Nordfjell

Fina kort. Jag gillade turistkortet på dig bäst! Snygging! Kram Gun

Svar: Tack Gun! Pappa fick leka paparazzi vid tornet :) Kramar
~ Emmy Holmbom ~